El Consell de Gremis presenta el seu pla estratègic 2017

ACTE 1ACTE 2ACTE 3

Els Gremis despleguen mesures per dinamitzar els sectors, institucionalment i operativament.

El passat divendres el Consell de Gremis de Comerç, Serveis i Turisme va  presentar el seu pla estratègic 2017que posa de relleu la importància actual dels gremis.

A l’Auditori de la Cambra de Comerç de Barcelona, el President de l’entitat, Miquel Donnay, ha presentat els convenis tancats i els projectes de suport i serveis enfocats a Gremis; que permetran una operativitat transversal creant accions conjuntes per al sectors Comerç, Serveis i Turisme, donant suport a projectes dels Gremis membres.

Amb la idea principal de sumar, també s’ha presentat la iniciativa dels Gremis: El Manifest dels Gremis que pretén mostrar als òrgans competents la implicació d’aquests en la història però sobretot la que han de tenir en la present i futura història.

Aquest manifest es treballarà conjuntament per presentar-lo; però ja agrupa a més de 50 Gremis que voluntàriament s’han adherit. Els valors, competències i garanties que els Gremis aporten al seu sector, agremiats i als consumidors han de ser tinguts en compte i posats en valor per motivar la dinamització d’aquests. www.manifestdelsgremis.cat.

El Consell de Gremis amb les seves iniciatives renovades pretén esdevenir un canal ferm i de suport per a tots els Gremis aportant un valor pràctic, organitzatiu i institucional; per tal d’assolir els objectius comuns i fomentar el desenvolupament dels sectors.

A l’acte de presentació van assistir els presidents i representants dels gremis més destacats del territori així com la Regidora de Comerç de l’Ajuntament de Barcelona Montserrat Ballarín, que va aprofitar la seva presència en la cloenda de l’acte per mantenir una breu reunió i conèixer de primera mà els objectius i impressions dels presents

El Consell de Gremis es va constituir al 1980 esdevenint l’entitat que representa legítimament als Gremis.  Actualment, amb més de trenta membres, aquest 2017 preveu tenir una representativitat general dels sectors Comerç, Turisme i Serveis, amb una actuació conjunta per donar solucions als Gremis i ser canal de les diferents Administracions.

Descarregar Pla Estratègic

 

Barcelona, 13 de febrer de 2017