Els Gremis de Catalunya engeguen una campanya de comunicació per reivindicar els oficis.
El Consell de Gremis posa en marxa una campanya de comunicació per impulsar el comerç, el turisme i els serveis de proximitat reivindicant la professionalitat dels sectors.
La comunicació principal de la campanya és un missatge en defensa dels oficis i per tant dels professionals dels diferents sectors gremials que hi formen part.
Amb el claim "Quan hi ha ofici, tot encaixa" es destaquen els gremis com elements vertebradors pels seus valors afegits com la garantia, la proximitat, el servei, la qualitat, el compromís, la sostenibilitat i la professionalitat.
La campanya pretén consolidar els professionals agremiats com a referents de servei tot potenciant la imatge i prestigi dels Gremis que vetllen pels oficis des de fa més de 500 anys.
La campanya durarà fins a finals d'any i es difondrà a través de canals digitals, xarxes, plataformes i televisió. Es pretén viralitzar al màxim la comunicació a tot el territori per impulsar la compra i els serveis de proximitat en aquestes dates.
Aquesta acció compta amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya